Returns Policy

  1. All products and services – after clicking ‘Place Order’ on ‘Checkout‘ page and received a success order email – will be considered as Date of Sold.
    ကုန်ပစ္စည်း၊ ဝန်ဆောင်မှုများကို ‘Checkout‘ စာမျက်နှာမှာ ‘Place Order’ ခလုတ်ကို နှိပ်ပြီး၊ အော်ဒါအောင်မြင်ကြောင်း အီးမေးလ်ကို ရရှိသည်နှင့် တပြိုင်နက် ပစ္စည်းဝယ်ယူသည့်နေ့ Date of Sold အဖြစ် သတ်မှတ်မည် ဖြစ်သည်။
  2. Delivery Date is the date when customer signed on the slip of ICT.com.mm delivery date.
    ဝယ်ယူသူမှ ICT.com.mmထံမှ ကုန်ပစ္စည်း၊ ဝန်ဆောင်မှုများကို လက်ခံရရှိသည်ဟု ဆိုင်းထိုးသည့်နေ့ကို Delivery Dateဟု သတ်မှတ်မည် ဖြစ်သည်။
  3. Apart from Public Holidays, items with following conditions are qualified to return within 3 working days and ICT.com.mm will re-deliver with the same model else non-returnable without any conditions.
    အများပြည်သူ ရုံးပိတ်ရက်မှအပ ဝယ်ယူခဲ့သည့် ကုန်ပစ္စည်းများကို အောက်ပါ​အကျိုးအကြောင်း တစ်စုံတစ်ရာဖြင့် ကြုံတွေ့ခဲ့ပါက ၃ ရက်အတွင်း ပြန်လည်ပေးပို့လဲလှယ်နိုင်မည်။ သို့မဟုတ်ပါက မည်သည့်အကျိုးအကြောင်းကြောင့်မှ ဝယ်ယူပြီး ပစ္စည်းများကို ပြန်လည် လဲလှယ်ပေးမည် မဟုတ်ပါ။

    1. Items are not correct as stated on the invoice. (e.g. wrong colour, wrong model)
      ဘောက်ချာထဲမှာ ဖော်ပြထားသည့်အတိုင်း မဟုတ်ခဲ့ပါက။ (ဥပမာ – ကာလာမှားနေခြင်း၊ model မှန်ကန်မှု မရှိခြင်း။)
    2. Items are unboxed and/or damaged.
      ကုန်ပစ္စည်း၏ အထုပ်အပိုး ပျက်စီးပြီး၊ ဖွင့်လှစ်အသုံးပြုထားခြင်း။
  4. ICT.com.mm will not accept returns on any items after 3 working days.
    ICT.com.mmမှ မည်သည့် ကုန်ပစ္စည်းကိုမဆို ဝယ်ယူပြီး ၃ရက်နောက်မှ ပြန်လည် ပေးပို့ခြင်းကို လက်ခံမည် မဟုတ်ပါ။
  5. Items are not qualified to return are as follows:
    ဝယ်ယူသူလက်ခံရရှိပြီး ဝယ်ယူသူထံမှ ကုန်ပစ္စည်း၊ ဝန်ဆောင်မှုများကို အောက်ပါအခြေအနေများ ဖြစ်သွားပြီးပါက ပြန်လည်ပို့ဆောင်မှု မပြုလုပ်သင့်ပါ။

    1. Softwares
      ဆော့ဖ်ဝဲလ်
    2. Unboxed items/unpackaged items
      ကုန်ပစ္စည်း၏ အထုပ်အပိုး ပျက်စီးပြီး၊ ဖွင့်လှစ်အသုံးပြုထားခြင်း။
    3. Used items
      ကုန်ပစ္စည်း၊ ဝန်ဆောင်မှုများကို အသုံးပြုပြီးသွားခြင်း။
  6. For more information
    အချက်အလက်များကို ထပ်မံ သိရှိလိုပါက

    1. Live Chat – 08:30 – 17:00, Monday to Friday
    2. Telephone – 08:30 – 17:00, Monday to Friday
    3. Email to [email protected] – 24/7